/  2
عنوان : مهندس نعمتی روند عملیات پستی در مركز ملی پردازش و مبادله پستی را مورد بازدید قرار داد
کد خبر : ۱۴۷۵۳۷
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ 
ساعت : ۱۹:۴۷:۱

مهندس نعمتی روند عملیات پستی در مرکز ملی پردازش و مبادله پستی را مورد بازدید قرار داد

 

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با هدف بررسی چگونگی روند کمی و کیفی عملیات پستی، از مرکز ملی پردازش و مبادله پستی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ مهندس نعمتی روز پنجشبه در بازدیدی که به همراه جان بزرگی دبیر هیئت مدیره و امور استانها، بیرانوند مدیر کل امور مالی، هادی مدیر کل پست جنوب غرب تهران و جمعی دیگر از مسئولان انجام شد، بر لزوم حفظ جایگاه پست و تامین هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه پست شبکه ای مبادله ای است که خدمات آن همواره مورد توجه و نیاز شهروندان است، اظهار داشت: تمرکز بر بهبود سطح کیفی خدمات، بویژه در مراحل آماده سازی، رهسپاری و تحویل مرسلات به دست مشتریان، می تواند منشا تحولات زیادی در باقی بخش ها باشد.

او با یادآوری این نکته که تامین کیفیت مطلوب و مورد نظر مشتریان همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران و مسئولان ارشد شبکه پستی کشور است، گفت: اهمیت این موضوع می بایست در تمام لایه های شرکت تبیین شود تا جایی که هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش کند.

مدیرعامل رعایت تعهد زمانی تحویل مرسولات را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: رعایت این اصل در کنار ارتقا کیفیت سرویس اعم از افزایش سلامت و سرعت مرسوله و کاهش مدت سیر و زمان انتظار مشتری از نکات کلیدی مشتری مداری در پست است.

مهندس نعمتی با اشاره به اینکه افتخار ما این است که در خدمت مردم هستیم، اظهار داشت: باید با خلاقیت و هوشمند سازی نیازهای مشتریانمان را با سرعت و کیفیت مورد نظر آنها تامین نماییم تا آنها نیز پست ملی را به عنوان اولویت اول خود بشناسند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مسئولان و کارکنان مرکز ملی پردازش و مبادله پستی، این واحد را یکی از مراکز اصلی و ارکان حیاتی شبکه خواند و گفت: هر گونه حرکت مثبت و رو به جلو در این مرکز، می تواند موتور محرکه  سایر بخش ها باشد.

معاون وزیر در پایان نزدیک شدن به ایام پایانی سال میلادی و افزایش ترافیک مرسولات خارجه را یادآور شد و افزود: لازم است مدیران مجموعه با برنامه ریزی دقیق، روند ارسال مراسلات این سرویس را با هدف تامین رضایت حداکثری مشتریان مدیریت کنند.


تعداد بازدید : 1340

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است.

آخرین بروزرسانی سایت : 1397/09/23 12:36
V5.1.0.0