/  5
عنوان : مهندس نعمتی: روابط عمومی ها نقش تعیین كننده ای در سرنوشت هر سازمان دارند
کد خبر : ۱۴۰۸۴۹
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ 
ساعت : ۱۴:۱۳:۱۷

مهندس نعمتی: روابط عمومی ها نقش تعیین کننده ای در سرنوشت هر سازمان دارند

 

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در آستانه روز جهانی ارتباطات در جمع کارکنان روابط عمومی گفت: روابط عمومی آیینه ای تمام نما و ویترین پست در معرفی چهره ای مناسب از شرکت در سطح جامعه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی با تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رمضان همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی به همکاران این حوزه در سراسر کشور و قدردانی از زحمات و تلاش های آنان، افزود: روابط عمومی با شناخت دقیق و عمل صحیح به وظایف و مسئولیت های خود می تواند برد وسیعی در سطح جامعه داشته و بسیار اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه همکاران روابط عمومی، مجموعه ای متخصص، منسجم و کارآمد هستند که این موجب شده است به عنوان  ابزاری قوی در خدمت شبکه پستی کشور باشند، اظهار داشت: انتظار می رود همکاران این حوزه با تقویت اعتماد به نفس و خودباوری، اقدامات موثرتری در جهت ارتقا سطح جایگاه پست در بین مردم و مسئولان انجام دهند.

مدیرعامل برخی دغدغه ها و مشکلات حال حاضر شبکه را یادآور شد و تصریح کرد: روابط عمومی می تواند عامل تعدیل کننده ای در این زمینه باشد و پیوند بین سطوح مختلف شرکت را مستحکم تر سازد.

وی در ادامه به نقش شبکه های اجتماعی به عنوان شمشیری دو لبه در دنیای ارتباطات امروز اشاره کرد و افزود: روابط عمومی می بایست با هوشیاری کامل و پیگیری لحظه ای، از این فضا در جهت تقویت جایگاه شبکه و مناسبات بین مدیران و تصمیم گیران با بدنه مجموعه بهره برداری کند.

مهندس نعمتی حضور پست در شبکه های اجتماعی را در بین سایر سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پررنگ ارزیابی کرد و گفت: این حوزه ظرفیت این را دارد تا پنجره ای از امید به سوی آینده و افق روشن شرکت ملی پست باز کند.

معاون وزیر به حضور موثر روابط عمومی در نمایشگاه اخیر کتاب تهران اشاره کرد و افزود: امسال همکاران روابط عمومی نقش ارزنده ای در نمایشگاه امسال و معرفی چهره ای مناسب از پست داشتند که امیدواریم این نقش آفرینی هر سال پررنگ تر شود.

وی در ادامه بر تقویت جایگاه و تکمیل ساختار سازمانی دفتر روابط عمومی شرکت تاکید کرد.  

مدیر کل روابط عمومی نیز در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد روابط عمومی در حوزه های مختلف ارتباطات، تبلیغات و رسانه های نوین؛ از حمایت های همه جانبه مدیرعامل از روابط عمومی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ترابی مجموعه فعلی روابط عمومی را مجموعه ای کارآمد و منسجم خواند و گفت: این تیم کارشناسی می تواند نقش موثری در شرایط رقابتی پیش روی شرکت در جهت ارتقا جایگاه سازمانی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال روابط عمومی تامین محتوا در جهت تقویت ارتباط با ذینفعان است، افزود: روابط عمومی تنها واحدی است که به صورت کامل تا لایه های استانی بر مبنای کارت امتیازی متوازن همه ماهه ارزیابی می شود.

او همچنین نقش موثر روابط عمومی در شبکه های پیام رسان داخلی را یادآور شد و تصریح کرد: پست در این عرصه حضوری پررنگ و قابل توجه دارد.

 


تعداد بازدید : 824

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است.

DOURAN Portal V4.6.1.0

V4.6.1.0