/  2
عنوان : معاون وزیر خواستار تقویت تفكر تیمی و انگیزه كاركنان شد
کد خبر : ۱۴۳۲۲۲
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ 
ساعت : ۱۷:۱۳:۱۵

 

معاون وزیر خواستار تقویت تفکر تیمی و انگیزه کارکنان شد

 

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم پایانی همایش هم اندیشی مدیران بر توجه ویژه به نیروی انسانی بویژه در بخش توزیع و تقویت انگیزه کارکنان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی با اشاره به اینکه برنامه ای برای جذب نیروی جدید در دستور کار نیست از مدیران اجرایی خواست با راهبری مسایل، ایجاد تفکر تیمی در کارکنان و عملکرد بر این اساس، در  راستای تحقق اهداف شبکه برنامه ریزی و اقدام کنند.

وی هدف از برپایی این همایش را ارایه تصویری از عملکرد در حوزه های مختلف، ترسیم نقطه ای که در آن قرار داریم و تعیین مسیر پیش رو عنوان کرد و از مدیران اجرایی خواست با حساسیت بیشتری مسایل مطرح شده را دنبال کنند.

او موفقیت شبکه را در گرو داشتن برنامه ای مدون و قابل اندازه گیری و همچنین تقویت تعامل ستاد و اجرا دانست و تصریح کرد: دیدگاه مثبتی در دنیا نسبت به پست ایران وجود دارد که این امر، مرهون تلاش های حوزه بین الملل است و لازم است ما نیز با عملکرد مطلوب از این جایگاه دفاع کنیم و آن را ارتقا بخشیم.

مدیرعامل تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر سرمایه گذاری بیشتر در زمینه معرفی نشان پست و همچنین ارتقا شاخص ترافیک مرسولات را مطرح کرد و گفت: باید با بهبود اقدامات مشتری مدارانه، نشان پست را احیا کنیم و تلاش نماییم تا سرانه ترافیک 23 مرسوله که در برنامه پنجم و ششم توسعه پیش بینی شده است را محقق سازیم.

وی موضوع ارایه آمار شفاف و دقیق در حوزه های مختلف بویژه ترافیک را مورد تاکید قرار داد و افزود: متاسفانه در گذشته برداشت های متفاوتی از آمار ترافیک وجود داشته است اما امروزه ما به دنبال دستیابی به ترافیک محض هستیم.

مهندس نعمتی تقویت بازاریابی را به عنوان یکی از راه های افزایش ترافیک مرسولات عنوان کرد و گفت: برای تحقق این هدف ابتدا باید بازارهای موجود را حفظ کرده و در ادامه هوشمندانه به دنبال خلق بازارهای جدید غیر زیان آور و پایدار باشیم.

معاون وزیر به ارایه خدمات تحت موبایل اشاره کرد و گفت: در حال حاضر خلا ارایه این گروه از خدمات به شدت احساس می شود و لازم است هرچه سریعتر سرویس ها و اطلاع رسانی های مورد نیاز مردم در این بستر طراحی و پیاده سازی شود.

وی تقویت خدمات الکترونیک با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه فناوری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: راه اندازی باجه های 24 ساعته زمانی معنادار است که بتوانند خدمات نیابتی سایر دستگاه ها را به صورت الکترونیکی ارایه دهند و علاوه بر این، خدمات نوین و قابل رصد نیز عرضه شود.

او خلا وجود آمار و اطلاعات صحیح و قابل اتکا را یادآور شد و گفت: ایجاد تحول در شبکه بدون داشتن آمار صحیح امکان پذیر نیست به همین جهت ضروری است جدول ارزیابی BSC و سایر ابزارهای اندازه گیری با دقت بیشتری، عملکرد واحدهای اجرایی را رصد کند.

مهندس نعمتی در ادامه مدیریت بهینه و صرفه جویی در هزینه را خواستار شد و افزود: مدیران استان ها تلاش بیشتری در جهت جذب اعتبارات استانی داشته باشند تا بتوانیم در تحقق اهداف برنامه ششم توسعه موفق عمل کنیم.

پیشبرد دو پروژه ملی GNAF  و سیماک و مراقبت از آن از دیگر نکات مورد تاکید مدیرعامل در این همایش بود.

گفتنی است، در مراسم پایانی که همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار برگزار شده بود، در ادامه با حضور اعضای هیئت مدیره از نسخه جدید خط مشی کیفیت شرکت ملی پست و کتاب آیین نامه معاملات رونمایی شد.

برای مشاهده متن خط مشی کیفیت اینجا مراجعه کنید.


تعداد بازدید : 1688

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است.

DOURAN Portal V4.6.1.0

V4.6.1.0