همه ایده‌های خوب در سازمان به وجود نمی‌آیند، و همه ایده‌های خوب ایجاد شده در سازمان‌ الزاما کاربردی ندارند. گاهی لازم نیست افراد خلاق را استخدام کرد، کافیست از ایده‌های آنها در داخل سازمان استفاده کرد و ایده‌های داخلی را به محیط کار بیرون سوق داد.
شرکت ها می بایست از ایده‌های بیرونی و همچنین مسیرهای داخلی و خارجی برای توسعه سرویس‌ها ومحصولات جدید استفاده کنند. هم ایده‌های بیرونی و هم درونی در طول تحقیق به داخل و خارج شرکت جریان می‌یابد تا اکوسیستم‌های نوآوری در داخل سازمان را هدایت کند.
نوآوری باز پارادیمی است که فرض می‌کند شرکت ها می‌توانند و باید از ایده‌های بیرونی مانند ایده‌های داخلی و هم از مسیرهای داخلی و بیرونی به بازار، همانگونه که شرکت‌ها به دنبال پیشرفت فناوری خود هستند، استفاده کنند.

 

3.png


6.1.15.0
گروه دورانV6.1.15.0