1- کدپستی ده رقمی چیست؟
|
2- علت برگشت مرسولات چیست؟
|
3- داخل یک نامه چه می توان قرار داد؟
|
4- در صورت مفقودی مرسوله پست در قبال مشتری چه مسئولیتی دارد؟
|
5- مشتریان چگونه می توانند سوالات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را با مسئولین پست در میان گذارند؟
|
6- هزینههای پستی دریافتی از مشتری شامل چه مواردی است؟
|
7- ساعت و روز های کار باجه های پستی و ساعت و روز های مراجعه پستچی چگونه است؟
|
8- مهلت نگهداری مرسولات در باجههای پستی چند روز است؟
|
9- آیا گیرنده می تواند شماره تلفن پستچی محل اقامت خود را داشته باشد؟
|
10- در صورتی که گیرنده در محل استقرار خود حضور نداشته باشد؛ سرنوشت مرسوله چه می شود؟
|
11- برای دریافت کد پستی باید چه فرایندی را طی کرد؟
|
12- رهگیری مرسولات پستی چگونه است؟
|
13- آیا نرخ ارسال مرسولات با اولویت و بدون اولویت متفاوت است؟
|
14- آیا از طریق تلفن همراه می توانیم خدمات پستی را دریافت کنیم؟
|
15- آیا از طریق پست می توان به صورت الکترونیکی کالا خریداری نمود یا به فروش رساند؟
|
16- برای دریافت نرخ خدمات پستی چه باید انجام داد؟
|
17- روال عقد قرارداد در زمینه همکاری های متقابل با شرکت ملی پست چگونه است؟
|
18- مدت زمان تحویل مرسولات حاوی مدارک صادر شده توسط سازمان(ناجا، ثبت اسناد، ثبت احوال و مانند آن) چند روز است؟
|
19- آيا ميتوان كارت پستال را بدون قرار دادن درون پاكت پست كرد؟
|
20- شيوه صحيح نشانی نويسي بر روي مرسولات پستي چگونه است؟
|
|