مجموعه کارسوق های (Work Shop) بازاریابی دیجیتال با هدف توسعه سرویس تجارت الکترونیک و استفاده حداکثری از توانمندیهای موجود در بازار بالقوه کشور با همکاری شرکتهای شتابدهنده و استارت آپهای فعال در این حوزه، برگزار می شود.
-
توسعه کسب و کار پستی مبتنی بر دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک
-
آشنایی با مفاهیم جدید تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ
-
برگزاری دورهها برای سایر کسب و کارها توسط شرکت ملی پست با کمک شرکت های شتابدهنده و استارت آپهای فعال در این حوزه
کسب و کارها با شرکت در این دوره ها با مفاهیم و طریقه همکاری در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک با پست آشنا شده و زمینه آشنایی سایر شرکتها را نیز فراهم خواهند آورد. و به این ترتیب طیف وسیعی از مشتریانِ جذب شده، به توسعه اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک در کشور کمک کرده و بازار پست گستردهتر می شود.