چهارشنبه, 19 شهريور 1404
بازگشت به سایت اصلی شرکت ملی پست
دفتر مدیریت کیفیت و ارتباط با مشتریان
صفحه اصلي
مستندات
اطلاعات همکاران
تلفن های تماس
معرفی مدیران
صفحه اصلي
مستندات
اطلاعات همکاران
تلفن های تماس
معرفی مدیران
1
دسته بندي اخبار
همه
آرشيو اخبار
با هدف تبیین برنامههای راهبردی و عملیاتی؛
همایش سراسری مدیران شركت ملی پست آغاز شد
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
۰۸:۰۳
|
تعداد بازدید
:
۲۷
همایش سراسری مدیران شبکه پستی امروز شنبه دهم خرداد با هدف تبیین برنامههای راهبردی و عملیانی شرکت ملی پست و تقویت تعاملات بین سازمانی در توسعه کاربست جینف با حضور معاون وزیرارتباطات و مدیرعامل و ...
با حکم مدیرعامل؛
علیاكبر خانی سرپرست دفتر مدیریت كیفیت و حمایت از مشتری پست شد
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
۰۷:۵۸
|
تعداد بازدید
:
۴۸
طی حکمی از سوی محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست و در مراسمی که با حضور محمدرضا پاکدل، عضو هیات مدیره برگزار شد، علیاکبر خانی بهعنوان سرپرست دفتر مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری این شرکت معرفی شد.
آرشيو اخبار