اطلاعات شخصی و دادههای مرتبط با مشتریان
شرکت ملی پست متعهد است تمامی اطلاعات شخصی و دادههای مرتبط با مشتریان را مطابق با قوانین و مقررات جاری کشور، محافظت نماید. از اینرو داده های مشتریان صرفا برای ارائه خدمات پستی، بهبود فرآیند، ارتقای کیفی خدمات و تامین رضایتمندی ایشان در اختیار هر شخص یا نهاد ثالث قرار نخواهد گرفت.
از سوی دیگر شرکت ملی پست با بهرهگیری از فناوریهای نوین امنیت اطلاعات را صیانت کرد و خود را ملزم به رعایت اصول شفافیت، امانتداری و اعتماد در قبال مشتریان دانسته و حفظ حریم خصوصی آنان را جزء مسئولیتهای اخلاقی و حرفه ای محور میدانند.