سرویس تجارت الکترونیک شرکت ملی پست چیست؟
سرویسی است که خریدار به سایت ها ی خرید اینترنتی که با شرکت پست قرارداد دارند مراجعه نموده و پس از ثبت سفارش در سامانه ، مرسوله از طریق پست به نشانی گیرنده ارسال می گردد.
سرویسی است که خریدار به سایت ها ی خرید اینترنتی که با شرکت پست قرارداد دارند مراجعه نموده و پس از ثبت سفارش در سامانه ، مرسوله از طریق پست به نشانی گیرنده ارسال می گردد.
انعقاد قرارداد به دو گونه شرکت های واسط و فروشگاه بازار الکترونیک میسر می باشد.شرکت های واسط جهت اخذ قرارداد می بایست به اداره کل بازاریابی و فروش مراجعه نموده و سپس نسبت به جذب فروشگاه اقدام نمایند.فروشگاه های بازار الکترونیک نیز می توانند به واحدهای اجرایی پستی سراسر کشور مراجعه نمایند.
مشتریان می توانند هزینه کالا را به دو صورت پرداخت در محل(COD) و یا آنلاین پرداخت نمایند.
مرسولات به صورت پیشتاز و بر اساس زمانبندی ارسال سرویس برای مشتری ارسال می گردد.
پس از پرداخت وجه از طریق مشتریان مبالغ کالا به حساب طرف قرارداد واریز می گردد.
بله پس از انعقاد قرارداد به فروشگاه طرف قرارداد پنل کاربری جهت ثبت سفارش و مدیریت مرسولات ارایه می گردد.
تمامی مرسولات تجارت الکترونیک مطابق با نرخ نامه خدمات پستی شامل بیمه می باشند.
بلی در سراسر کشور سرویس تجارت الکترونیک قابل ارایه می باشد.
در زمان مراجعه نامه رسان می توانند از طریق دستگاه mpos وجه را پرداخت نمایند.
از طریق ارسال تیکتینگ در پنل کاربری فروشگاه می توانند نسبت به پیگیری موارد اقدام نمایند.
ارسال مرسولات بر اساس رعایت قوانین و مقررات پستی و ضوابط تعیین شده از سوی سایر ارگان های مربوطه صورت می پذیرد.
مشتری با مراجعه به واحدهای اجرایی می توانند نسبت به تکمیل فرم مربوطه و پیگیری اقدام نمایند.
تمامی شرکت ها و فروشگاه های که از سایت اختصاصی خود ثبت سفارش می نمایند می بایست نسبت به اخذ نماد اعتمادالکترونیکی اقدام نمایند.
بلی در صورتی که فروشگاه نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد امکان ارایه وب سرویس ثبت سفارش میسر می باشد.
بلی در صورت درخواست جمع آوری مرسولات از مقر فروشگاه و پرداخت هزینه حق اشتراک ماهیانه، خدمت مربوطه ارایه می گردد.
تاریخ بروز رسانی :
1401/11/25