مرکز تماس

مركز امور مشتريان شركت ملي پست

شماره تلفن 193

شاید ساده ترین و آسان ترین راه برای تماس با یک شرکت از طریق "تلفن" باشد.

شنیدن نام مرکز امور مشتريان و فردی که در آن سوی خط با لحنی آرام و متین که شما را به آرامش دعوت می کند،  قطعا احساس خوشایندی ایجاد می کند. احساس احترام، ارزش قائل شدن و مورد توجه قرار گرفتن.

 

از آنجائيكه یکی از اصلی ترین رموز موفقیت کسب‌وکارها و استمرار حیات و ادامه بقاء در سازمان های خدماتی جلب رضایت مندی مشتریان، پاسخگویی به‌موقع به انتظارات و برآورده ساختن نیاز آن‌ها می باشد. ازآنجاکه فرآیند نگهداشت مشتریان، تکمیل‌کننده چرخه تولید خدمت مي باشد؛ بر همين اساس شركت ملي پست از سال 1392 به منظور پاسخگويي به سوالات و ارائه خدمات پشتيباني سرويس هاي پستي به مشتريان با اختصاص شماره تلفن 84470000  و ايجاد مركز تماس ، فرآيند پاسخگويي با مشتريان راه‌اندازی نموده است. در همين راستا با توجه به  افزايش ترافيك مرسولات پستي در سال هاي اخير و ضرورت ایجاد رویه نظام مند و واحد و مدیریت یکپارچه کانال های ارتباطی موجود بیش‌ازپیش احساس می گردد كه بر اين اساس شركت ملي پست با رويكرد مشتري مداري و ايجاد ارتباط آسان و پاسخگويي حداكثري به نياز هاي مشتريان در اقصي نقاط كشور، مركز امور مشتريان را با راهيابي ملي خط تلفن سه رقمي193 از سال 1398 در مكان جديد مركز امور مشتريان و با بهره گيري از پلت فرم ابري بهره برداري رساند.

 

اميد است با فعاليت اين مركز ضمن كاهش صف انتظار تماس مشتريان با اپراتور، افزايش كيفيت پاسخگويي اپراتور ها و ارائه خدمات غير حضوري  منجر به ارتقا کیفیت  تمامي سرویس های پستی را به همراه خواهد داشت و اميد است شرکت ملی پست بتواند بیشتر از گذشته در جلب رضایت مشتریان خودگام بردارد.